Saturday, May 8, 2010

love is .........

salam.....
tiz is my 1st entri...so welcome to my blog...... :)
masa aku buat blog nie aku tgh kecewa....br jak break off with my bf...disebabkn rasa kecewa 2 aku mo luahkan perasaan ku d cni.....huhuhu....

xsangka jgk...phubungan yg baru 3 bln nie akhirnya b'akhir d sini.....mmg la baru....tp sedikit sebanyak ia tetap bagi kesan dgn aku...."melekat di hati ba..."ya la klu d ikut kn....aku suda frust buat kali k2.....dlm masa setahun lebih...hurmmm..sungguh mgecewakn.....xpernah sesekali aku mintak jadi bgni...tp dugaan tuhan kn.......mau xmau tpaksa juga aku hadapi......

ya Allah...ko berikan lah aku kekuatan utk mjalani dugaan yg Kau berikan pd ku....tunjuk kn pada ku jln yg benar.....ya Allah.....sesungguhnya aku suda tidak berdaya lg utk melalui dugaan Mu...
ampuni segala dosa3 ku ya Allah....aku tau...aku terlalu jauh dr MU skg.....aku malu utk mminta pada mu ya Allah....kerna aku insan hina yg x layak utk meminta apa3 dr mu....
ya Allah...Kau ampuni dosa kedua ibubapa ku...dosa3 ku....dan dosa seluruh umat islam...hanya kepada Mu ku berserah........Amin.......

kepada lelaki3 d luar sana...klu xmampu tlg la jangan berjanji...jangan beri harapan palsu pada kaum wanita yg lemah ini....tlg la...aku suda x berdaya lagi...utk bercinta dan myintai..aku sudah penat...sungguh...hati ku suda rapuh....biar la masa yg menentukan......

abah n mak...doakan yg terbaik utk anak mu ini....aku berasa keseorangan dlm kehidupan ini....wlu pun aku tau kamu suda bg yg terbaik utk ku.....arghh..aku x tau mo taip apa lg.....(crying)....

anyway..thanx 2 my bff sab kamu sll berada d samping ku tika ku sedi n kecewa....yan n zeq thanx 4 ur calling n concern..klu kamu x da mmg xbseri da idup ku.....mgkn aku akan kembali seperti dulu...~no feeling~..rasanya lg bgs....xda rasa apa3......

aku btl3 sedi skg...katchewa kita...aku rindu dia....tp utk apa.....kita bkn sapa3 lg.....smpi d sini dl...salam......

3 comments:

Anonymous said...

i love u...... cedihnyaaaa pok... (yAN)

yAN said...

i love u... cedihhnyyaaaaa..

cikNuruLfJ said...

na terharu awak...hehe..jadi sayangi la aku seadanya...aisehmen...ngeeee :P