Saturday, September 25, 2010

selamat ari raya......

rasanya belum tlambat lagi kan utk aku ucapkan selamat ari raya....walaupun masuk pertengahan syawal sd...hehe...

biasalah...kemalasan yg teramat utk update nie blog...... ;p
ba dgn rasa rajin aku mau ceta raya ku pd nie taun....

erm nie taun aku raya dgn bapak ku plak.....braya d kelantan...nie kali kedua aku braya denuu...haha....well so far so gud jgk la....wlu pun xda fmly n kawan3...
tp kemeriahan ttp sama.....n memandangkan aku sd pandai makan budu...jadi mkn nasik kerabu pun agak bselera....siap tambah lg...pasal masa 1st tym aku raya denu aku mkn nasik kerabu pasal no choice...dpaksa makan nasik biruu...na baru skg aku rasa kick... :))

n buat E yg btunang pada ari 2 SELAMAT BERTUNANG ya...moga selamat menuju alam perkahwinan.....bukan jodoh kita utk bersama.....aku doakan moga kita semua bagia selalu......n buat diriku semoga bertemu yg lebih baik........amin

No comments: