Monday, January 24, 2011

Rock & Fabulous!

as long as I have my friends around,
everything will be undercontrolled!!!

aku rasa itulah quote yg paling ngam utk gerakan kami nie kali......

we rock Bintang Walk!!

nie kali biar la gambar yg berbicara.... ;)
lubuk emas...




delicious prosperity...




blue man~~~



paling bokeh sd nie...haha



it's me ;)



cik lawyer =)




cik oren =)




fortune cookies's cik oren






trio bathtrip.....
*mmg pantang nmpk cermin yaa




dia la sd nie.... :P


tripping model lg.. :P




taken by me.....luv tiz pic so much!




kami lah trio bathtrip... :P



they'r not lesbo ok!!




last but not least.....
*kami mmg pantang nmpk cermin....haha



ok stop till here....cont later k.....
very had da blast outing with them.....
see yaa next tym.....
insha allah.......

*cant wait for my vocation :)

No comments: